Продавець LuxMedia інтернет-магазин побутової техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1335 відгуків

Ваша заявка буде опрацьована згідно до робочого графіку. Замовлення на сайті через "Кошик" приймаються цілодобово.

LuxMedia | інтернет-магазин побутової техніки
+380 (98) 508-33-22
+380 (95) 508-33-22
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Замовляючи продукцію Клієнти автоматично приймають такі умови публічної оферти: 1. Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, комплектність, а також відсутність дефектів (пошкоджень) у товарі та його працездатність при отриманні. 2. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також обов'язково скласти разом з представником кур'єрської служби акт (претензію) з фотофіксацією. Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: +38(098) 508-33-22 (Viber - для фото) перед складанням акту (претензії). 3. Претензії щодо дефектів (пошкоджень) та/або неповної комплектації замовлення, складені з порушенням зазначених публічних умов оферти, не підлягають розгляду та задоволенню. Вимоги для повернення/обміну товару: 1. Наявність у Вас документа, що підтверджує оплату. 2. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям, на лічильнику товару відсутній час його використання, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. 3. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (захисні плівки, ярлики, бирки, штрих-коди, заводське маркування). 4. Якщо товар можна витягти із заводської упаковки, не пошкодивши його, його можна повернути, лише отримавши висновок про невикористання товару у авторизованому виробником чи постачальником сервісному центрі. 5. Якщо товар не працює, його можна повернути лише отримавши висновок авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Увага: дані в описі товару мають інформаційний характер. Виробник має право вносити зміни до комплектації, технічного та програмного забезпечення товару на свій розсуд без попереднього повідомлення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner